linneaemilia

Alla inlägg under september 2010

Av Linnea Andersson - 5 september 2010 20:30

Hej hej bloggen!

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera men jag har faktiskt inte kännt riktigt för att blogga och dessutom så har jag verkligen inte haft tid. Jag har heller inte gjort någon ny header men ni får klara er med denna så länge, jag vet faktiskt inte om jag kommer att fortsätta blogga nu framöver om jag inte har tid så kanske jag tar bort bloggen eller behåller den och bara uppdaterar lite ibland men jag tycker att det är ganska kul att skriva lite ibland.


Idag har jag haft fullt upp, jag har varit på frosta rf hela dagen för att det har varit pay and jump. Jag red Mike i 80 och 90, jag fick ett ner i båda men jag är nöjd med honom! I fredags så fick jag hem inter state ps min nya häst. Han är jätteduktig och sköter sig jättebra jag har ridit honom två gånger och det har gått jättebra, han är väldigt snäll för att bara vara tre år<3 I morgon kommer Namibias borgmästare (Namibia ligger i Afrika) jag, Maja , Emily och Felix ska prata med honom och berätta för honom om den svenska skolan (på engelska) :D hoppas att det går bra! 


Nu ska jag gå och lägga mig

puss / LINNEA

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards