linneaemilia

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linnea Andersson - 30 oktober 2010 17:42

TJA BLOGGEN!


Ja det känns verkligen som att jag är tillbaka på rätt spår igen. Inter gick riktigt bra idag och jag har även varit ute och sprungit. Det kändes så otroligt lätt att springa som att jag inte hade något att oroa mig över allting bara var så perfekt, det var dessutom inte jobbigt att springa så har kanske inte tappat så mkt trots att jag inte har sprungit på två månader    Jag har också ridit nicolight idag, red ut på grusvägen det var fkt riktigt kul han var väldigt pigg o framåt! Imorgon ska vi ha kalas för pappa, kanske inte världens roligaste grej men men helt okej.  Sen på måndag åker jag till ullared med min familj och emilias familj ska fkt bli kul haha    Men jag längtar ändå mest till tisdag för då ska jag äntligen träna för Charlotte Haid- Bondergaard. Jag har tränat för henne några ggr tidigare men det var flera år sedan men hon är väldigt bra att träna för. Men kanske inte så konstigt med tanke på att hon är landslagsryttare och att hon skulle riditVM i Kentucky i år men hennes häst blev sjuk! Det ska iaf bli riktigt roligt och lärorikt hoppas jag!  Nej nu ska jag gå och äta god mat, ha det bäst Cya som henke brukar skriva :)

  bilden är från i somras :)


// L.A

Av Linnea Andersson - 29 oktober 2010 19:51

DON'T LEAVE ME LIKE THIS!

Av Linnea Andersson - 29 oktober 2010 19:09

Hejhej!


  Som ni kanske sett så har jag bara lagt in en bild som header en ny är på gång så denna är bara tillfälligt. Har även tänkt att jag ska skriva så mkt som möjligt här kanske till och med mer här än på bilddagboken    Idag är det ju fredag och det är väldigt skönt inte nog med att jag har en hel helg så har jag ju också ett helt lov framör mig. Känns verkligen som att jag behövde det behöver vila dessa dagarna har varit så otroligt stressiga har nästan inte hunnit med läxorna nu heller pga av att jag har dubbelt så mycket i stallet när hanna är skadad. Så nu på lovet ska jag bara ta de lugnt och ta igen allt som jag har missat i skolan en hel del matte faktiskt   Måste även komma igång med träning för egen del igen känns som att jag har tappat en del nu kanske ska börja simma lite med pappa senare. Men ska såklart börja springa igen har haft lite uppehåll med det nu har dock inte haft tid heller.



Nu kommer en liten text till min bästa vän.

Jag älskar dig så otroligt mycket, du finns där alltid när jag behöver dig. Du är som min andra halva. Jag kan prata med dig om allt och även hur hemskt det än är så stöttar du mig till 100 %. Jag har en himla tur att ha en vän som dig, alla borde få ha en vän som du!<3 Med dig kan jag alltid vara mig själv! Skulle kunna skriva miljoner ggr så mycket om dig men egentligen tycker jag att det räcker med JAG ÄLSKAR DIG, för det gör jag verkligen! Tack för att du finns!<3<3<3

Av Linnea Andersson - 28 oktober 2010 12:41

Hejsan hejsan!

Har ju haft en liten paus från bloggen, men nu är jag tillbaka igen. Har verkligen inte känt för att blogga men nu är jag fkt sugen igen! Ja mitt liv rullar väl på som vanligt, hanna min syster är skadad så jag rider hennes hästar emma och nicolight också. Det tar mycket av min tid men jag försöker hinna med så mycket som möjligt. Just idag är jag sjuk. Har ont i halsen och har feber, men inter går strålande bra, han är helt fantastisk! Har fkt hoppat han några ggr nu och det går bara bättre och bättre! Var i flyinge på breeders i helgen och både i finalen från femåringarna och sexåringarna så låg indoctro hästar i topp, alltså inters halvsyskon.  


Fick bli en liten bild på mig. Just nu är jag så himla ledsen och nere känns nästan som jag är nere i botten av mig själv och jag hittar inte vägen upp. Du sårade mig verkligen. Dina ord gick rakt in i hjärtat och gjorde ett stort hål! Men du bryr dig inte.... Jag vill känna att någon älskar mig tillbaks att jag inte bara är där och bara finns... Men tyvärr vet jag inte om det någonsin kommer att hända mig! Men du ska veta att dina ord gjorde ont! Mer ont än slag. Jag älskar dig men jag vill inte....<3

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards