linneaemilia

Alla inlägg under januari 2011

Av Linnea Andersson - 9 januari 2011 18:48

Hahaha Yes nu ska jag ta och kolla på camp rock 2! Hoppas den är bra ;)  

Av Linnea Andersson - 9 januari 2011 13:03

chacha ;)


Jag har nog varit lite dålig på att uppdatera nuförtiden. Så jag tänkte berätta vad jag har gjort nu de senaste dagarana :) I fredags fyllde mamma år så då åkte vi till malmö för att fira henne, vi gick in på entré och shoppade, åt god mat, kollade på bio. Vi såg änglagård, jag, mamma, hanna, tina, emmy & Gustav :) Pappa och Bertil såg en film som hette the town tror jag.  Jag tyckte iaf att änglagård var bra men kanske inte den bästa filmen jag sett ^^ Sen var det egentligen meningen att vi skulle bowlat också på entré men klockan blev lite för mycket så vi åkte hem till oss och hade buzz turnering! Hahah. Jag vet inte riktigt hur det kommer bli nu när vi börjar skolan men jag ska iaf försöka uppdatera så mycket som jag hinner men bloggen kommer nog inte komma i första hand :(



Jag har kollat på det 11 avsnittet av the vampire diaries nu season 2 och nu finns det inte fler så nu längtar jag riktigt mycket tills episode 12 kommer..Aaaaah jag måste få veta hur det går för Elena!  En bra sak är också att det första avsnittet av ponnyakuten kommer idag också på svtplay! Måste se! Japp sen börjar ju skolan i morgon, helt ärligt ska det bli kul för att vi får många nya nu i klassen och sen längtar jag efter att träffa alla. Man saknar dom faktiskt när det är lov :) Men själva arbetena längtar man kanske inte så mycket efter även om vissa arbeten faktiskt är kul men sen finns det arbeten som är mindre roliga också... Men jag har lärt mig om man inte är så negativ till allting så blir allt mycket roligare!   Tänk på det alla som hatar skolan, försök vara lite positiv så ska du se att det blir roligare     P&K // Linnea

Av Linnea Andersson - 6 januari 2011 12:44

Hej!


Jag har haft en liten paus från bloggen i några dagar nu, anledingen till det är väl att jag inte har haft något speciellt att skriva, eller jag har nog inte orkat helt enkelt. Ja, jag tror att jag nämnde att jag hade börjat kolla på The Vampire Diaries.. När jag hade kollat på det första avsnittet efter det var jag fast! Jag älskar verkligen den serien, den är både spännande och romantisk och jag kunde inte sluta kolla.. Så nu har jag kollat färdigt på hela första säsongen (22 avsnitt) och jag älskar den! Nu ska jag börja kolla på andra säsongen   Jag har även börjat läsa en bok som jag tror kan vara riktigt bra, det är Stephenie Meyer som har skrivit den haha, Genom dina ögon heter den jag hoppas den är bra!    

Av Linnea Andersson - 1 januari 2011 23:32

Hejhej bloggen!


Just nu sitter jag här i sängen och dricker lite cola och lyssnar på Melissa Horn, jag har precis kollat färdigt på första avsnittet av the vampire diaries. Jag har inte viljat kolla på det innan men nu bestämde jag mig för att ge serien en chans. Jag blev ganska förvånad det första avsnittet var bättre än jag trodde så nu ska jag faktiskt kolla på nästa avsnitt, hoppas det är lika bra som det förra! Jag har även inlett år 2011 på ett mysigt och lugnt sätt. Jag har bara kollat på film hela dagen med henke, ganska skönt ibland att bara mysa och ligga och kolla på film under täcket och äta godis, bara njuta av livet.  Ni ska även få en liten bild på hur jag ser ut just nu, jag har bara tights och en riktigt mysig grå tröja som jag köpte på bikbok i torsdags. Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år.


SAID WITH L.O.V.E / Linnea  

Av Linnea Andersson - 1 januari 2011 21:16

I wish I just had someone by my side
Someones shoulder to cry at
Someone that would make me happy when I'm sad
Someone that would care for me
Someone loveable
Someone who loved me

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards