linneaemilia

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Andersson - 19 november 2010 16:09

Hello!


Ja som sagt mitt liv flyter på riktigt bra faktiskt. Jag är hemma från skolan idag igen jag ville inte riskera att vara sjuk på Gran Canaria! Men idag mår jag lite bättre så det blir säkert super till imorgon! Just nu sitter jag och gör min läxa hade ett inlämningsarbete i SO om Amerikanska Revolutionen det ska vara inlämnat idag och jag började för en timme sedan.... Men är snart klar och jag är riktigt nöjd så tummen upp. Sen har jag lite matte och så också som jag måste ta itu med innan semestern men det löser sig. Inter har faktiskt fått vila nu när jag har varit sjuk men det gör inte så mkt han ska ändå vila hela veckan nu och sen får han sin vintervila ända fram till jullovet :) Han är ju bara tre år så tyckte att han kunde få lite vila nu sen sätter jag igång honom på jullovet kommer nog änå inte ha så mkt tid det är fullt upp i skolan sen är det mörkt när man kommer hem med bussen kl 4 :( så det är lite tråkigt men men snart jul iaf och jag längtar. Jag tycker att det är så mysigt med julen! Jag är nog en av få som gillar snö också, tycker det är fint och mysigt! NEj nu måste jag gå och plugga och packa färdigt till imorgon!!! HA DET // Linnea <3

  Hit ska vi   

<3

Av Linnea Andersson - 18 november 2010 20:05

LIFE IS TOO SHORT

to wake up in the morning

with regrets. So, love the people who

treat you right, forgive the ones

who don't and believe that everything

happens for a reason. If you get the a chance

take it. If it changes your life, let it.

Nobody said it'd be easy, they just

promised

IT WOULD BE WORTH IT

Av Linnea Andersson - 18 november 2010 19:57

Hejhej!


Har inte uppdaterat nu på ett tag eftersom jag inte haft tid. Men nu ska jag bättra mig! Just nu är jag faktiskt sjuk så då har jag lite mer tid... Men måste i alla fall försöka bli av med den dumma febern tills Gran canaria på lördag!! Längtar riktigt mkt så jävla skönt att komma ifrån allt här hemma och bara åka iväg! kommer dock sakna lille inter så det får bli en lite bild på honom!    


Av Linnea Andersson - 13 november 2010 16:53

Hej hej!


Mitt liv just nu kanske inte riktigt är på topp men vem bryr sig... Kärlek är kanske inte alltid så lätt men livet går väl vidare antar jag. Men den här gången trodde jag verkligen dig, jag trodde verkligen du gillade mig. Det gjorde du säkert också men du ändrade dig och det var snabbt! Jag undrar om du ens kan vara säker på om du har gjort rätt när du ändrar dig så plötsligt. Men du har säkert hittat någon annan redan som är mycket intressantare. Life goes on.... typ.<3  Jag var i alla fall kär i dig, jag önskar bara att du kunde känna samma sak.   You broke my heart.


 

What am I supposed to do when the best part of me was always you,

what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okey,

I'm falling to pieces...

<3

Av Linnea Andersson - 7 november 2010 10:25

Jag tycker om dig sjukt mycket, men jag vet inte om du tycker det samma. Kan jag lita på dig? Kommer det någon gång att bli vi? Jag vet inte ens om jag vågar hoppas.... Du är för bra för mig, för snygg för mig, helt enkelt så förtjänar jag nog inte en som du...<3 Men jag vill verkligen detta och en sak hoppas jag, att du vill det också.  Jag älskar dig<3

Av Linnea Andersson - 6 november 2010 22:19

Hej Hej!


Jaha då var det redan lördag snart söndag till och med, vilket innebär att lovet snart är slut^^ Är ändå inte jättedeprimerad över detta skolan är ju fkt inte det värsta som finns.. Rätt trevligt folk också. Men nu är det ju arbetsmarknads vecka och jag är taggad, kanske fel ord att använda men vill att det ska bli bra!! Jag har även räknat ut idag att det är två veckor kvar till gran canaria, ska bli så sönt att komma ifrån allt! Har dock inte så mycket att skriva mer än att livet är rätt bra ändå... inter går jättebra och normha är på bättringsvägen<3 Nej nu ska jag gå och sova vill bara säga att jag gillar skolan ^^    Älskar dig inter<3   En liten bild på mig från idag, ögat ser dock lite konstigt ut men sån småsak hehe //   LINNEA

Av Linnea Andersson - 4 november 2010 11:53


You’re everything I thought you never were
And nothing like I thought you could’ve been
But still you live inside of me
So tell me how is that?

You’re the only one I wish I could forget
The only one I’d love enough to not forgive
And though you break my heart, you’re the only one
And though there are times when I hate you
Cause I can’t erase
The times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you
It pains me to say
I know I’ll be there at the end of the day

I don’t wanna be without you babe
I don’t want a broken heart
Don’t wanna take a breath with out you babe
I don’t wanna play that part
I know that I love you
But let me just say
I don’t want to love you in no kind of way...</3

Av Linnea Andersson - 3 november 2010 15:12

HEJ HEJ!


Som sagt var jag och tränade igår för Charlotte Haid-Bondergaard! Hon är en riktigt bra tränare, jag har tränat för henne två ggr innan men med klickan då. Men inter var helt underbart fin! Han är otroligt fin i handen, det är så häftigt att rida för Charlotte. När man rider så säger hon bara ja men ändra lite på det här och det här och det blir sån skillnad direkt! bara man ändrar på några detaljer det är freakin' awesome! Älskar dig inter   Nej nu ska jag gå och chilla framför tv:en   Ha det GöTT! / Linnea <3


 

Blev dock väldigt dåliga bilder i ridhuset här är den bästa, kolla inte på mig kolla på inter. Han är så söt!<3

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards