linneaemilia

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Andersson - 8 maj 2011 16:12

Jag vet jag suger på att blogga, men jag ska bättra mig. Om jag har tid så ska jag försöka slänga in några bilder och en liten text ibland.


Ja, vad ska man säga livet flyter på som aldrig förr, jag rent av älskar mitt liv just nu även om det inte alltid är så lätt och det är så himla mycket med skolan och allt annat runt omkring nu innan sommarlovet. Men samtidigt gillar jag det då får man aldrig känslan av att man inte gör något med sitt liv jag kämpar och kämpar med mina betyg och jag hoppas på att det blir ett bra resultat. Inter går också som ja jag vet inte vad han går jättebra i alla fall. På tisdag åker vi på vår första tävling tillsammans, 90 cm :) Hoppas dett går bra men det tror jag han hoppar skyhögt över alla hinder! Jag älskar min lilla indoctro häst <3 Igår blev jag även konfirmerad och det var väldigt kul men samtidigt sorgligt att man inte kommer träffa dem i den härliga konfagruppen så mycket längre, ett väldigt härligt gäng helt enkelt! Men inte heller fel med presenter :D Eller presenter.. mest pengar men det gör ju absolut inget att få 7000 kr i stället för massa smycken som man aldrig använder.... Jag slänger in lite bilder på en del grejor jag hade tänkt köpa och såklart några andra hästbilder och kanske några på mig... HA DET BRA.    God Bless!<3   Interstate PS

e. Indoctro

ue. Steinbeck

 

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards