linneaemilia

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Linnea Andersson - 22 augusti 2010 11:50

Hej hej!

Just nu sitter jag och prövar mig fram lite med olika bilder och mixar lite med färger och sånt för jag är riktigt sugen på en ny header :) Jag har även städat och då menar jag storstädat :P fast nu är det skönt när det är gjort. Sen ska jag gå ut och rida igenom mike lite så han är mjuk och fin i morgon för då kommer det några italienare och kollar på honom för mike ska ju säljas. Iaf så hoppade jag honom lite för mamma igår och det gick superbra! Han var verkligen fin! Jag vill inte sälja honom men jag kommer inte att ha tid med honom nu när inter kommer hem och sen ska normha ridas in också, Mike är ju inte min häst heller och ägaren har inga barn som kan rida honom längre för dom är vuxna så därför har jag hållt igång honom och tävlat honom och det har verkligen varit kul så nu hoppas jag bara att han kan komma till något bra hem som kan ha lika mycket glädje av honom som jag har haft!<3   Här är en bild som jag har mixat lite med men jag känner inte att den passar som header riktigt men säg gärna vad ni tycker!

  här är en men jag tycker att den blev lite mycket, eller vad tycker ni`? :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards