linneaemilia

Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Bloggplatsen dampar..^^

Av Linnea Andersson - 19 juni 2011 13:43

Av någon anledning togs lite av min text bort jag vet inte varför. Men det slutade på att jag och maja har varit och shoppat ett antal gånger :) Sommarlov är det ju också och det känns helt otroligt skönt. Jag är så fruktansvärt nöjd med mina betyg, jag trodde verkligen inte att det skulle gå så bra. Tror faktsikt att jag skriver dem här nere :) Och observera att jag bara går i 8:an så kanske ändå inte världens bästa betyg men jag är stolt över mig själv.. Det får man väl vara ibland?  SWAG ;)


Bild: MVG

Tyska: MVG

Svenska: MVG

Engelska: MVG

Biologi: MVG

Idrott: MVG

Historia: MVG

Religion : G ( man kunde bara få g där, hann inte med mer än ett litet fakta arbete)

Samhällskunskap: VG

Slöjd: VG

Hemkunskap: VG

Matte: VG

Geografi: VG

Teknik: VG

Musik: VG

Kemi: ej läst


Jag slänger in lite bilder från lite random ställen och lite random saker som har hänt :)


Jag har ju helt glömt bort att berätta om Hollandsresan!!! Den var helt fantastiskt bra.. Ett minne för livet och oj vilka hästar jag fick se.. WOW!


  Vårat hotell i den mysigaste byn jag någonsin varit i!   En kyrka mitt inne i byn :)   Vi var på en loppis haha :P   Byn :) alla männsikor som gick förbi häslade med ett hoj och vänliga vinkningar.   VDL Indoctro   VDL Cardento   Hollandsgänget :)           Några helt otroliga dagar med minnen som aldrig försvinner!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Andersson - 3 april 2014 17:53


 

Av Linnea Andersson - 27 januari 2014 22:41

       

Av Linnea Andersson - 13 december 2013 14:16


 

Av Linnea Andersson - 19 november 2013 20:52


   

<3

Av Linnea Andersson - 13 oktober 2013 18:46


   

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards