linneaemilia

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Linnea Andersson - 25 december 2010 12:46

Hej hej bloggen!


yesyes, jag har precis kommit in från stallet och har precis duschat efter att jag hade ridit! Fy för vad kallt det var!! Det kändes som att mina öron skulle frysa av eller något   Inter gick jättebra idag men det gör han nästan alltid, jag älskar honom så himla mycket, världens bästa häst. Han var riktigt pigg och det var jättejätte djup snö så han fick trampa på rejält speciellt i galoppen, men det är bara bra för honom. Mamma var även ute och fotade med systemkameran, det blev nog några foton som blev helt ok. Jag slänger in dom här nere sen. Just nu gör jag vid mig för sen ska vi till mina släktingar på mammas sida och fira jul, det ska faktiskt bli kul. Ja och som ni kanske har sett så har jag redan börjat uppdatera mer och det ska jag fortsätta med jag kommer nog lägga in minst ett inlägg om dagen i alla fall! Nej nu måste jag gå och göra mig i ordning P&K / Linnea                      Älskar mina hästar<3<3

Av Linnea Andersson - 25 december 2010 01:29

Jajjajja!

Min jul blev ju faktiskt inte så dålig trots allt, jag fick en grön dator av mamma och pappa som är riktigt najjjjs   Så just nu sitter jag med den i knäet. Imorgon bär det av till morbrodern och hans familj + typ tio pers till..kan ju bli kul, hoppas man får något fint där med! Ja förresten så har jag precis kommit hem från midnattsmässan i kyrkan hehe. Det var faktiskt mysigt och det kändes inte drygt nej jag tyckte faktiskt att det var riktigt mysigt. Jag måste samla på mig några gudstjänster nu...Man måste ha gått på tio stycken innan jag ska konfirmeras den 7 maj :P Jag slänger in en bild på min dator här nere också snart. Idag har jag även haft min älskade iPhone i ett år!! Jag älskar den nästan mer och mer för varje dag som går hehe men det känns som att alla är lite efter alla får typ iPhone detta året medans jag fick det förra året haha, visserligen får dom en något nyare modell som jag inte heller hade tackat nej till :) Nej nu ska jag sova tror jag . Än en gång god jul på er!    

Den gröna datorn är min :D dock är den en något mer skrikig grön i verkligheten som jag gillar. Riktigt snygg!<3<3

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards