linneaemilia

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Linnea Andersson - 31 december 2010 13:17

jaja,  just nu tänker jag inte vara som alla andra och säga OJ vad detta året har gått fort, nej jag tänker säga detta året har gått lagom snabbt för min del och det har varit ett händelserikt år med både dåliga och roliga saker inblandade. Mest bra saker faktiskt, jag har också lärt mig en hel del av många misstag som jag aldrig kommer göra om, men det är väl det man säger nu när man är ung det är då man ska göra misstag, massor med misstag och sedan bara njuta av livet precis som det är och sluta klaga över småsaker det finns dom som har det mycket sämre än er, just nu tänker jag på alla små fjortisar som klagar på sina liv hela tiden som säger att dom är fula, tjocka osv. ingenting kommer bli varken bättre eller sämre för att ni klagar försök ist se det positivt och det viktigaste av allt se aldrig ner på dig själv du är perfekt precis som du är! Kom ihåg det föralltid. Jag lovar alla att livet kommer bli mycket roligare om man försker se positivt på allting, ja till och med skolan kan vara kul enligt mig! Jag älskar min klass och mina vänner är dom bästa på hela jorden så tack till er för att ni gör mina dagar perfekta varje dag i skolan, det är verkligen roligt att vara med er! SÅ TACK! <3 Nej nu måste jag städa innan gästerna kommer pusshaj / L.A <3

Presentation


välkommen till min blogg :) jag heter linnea & jag kommer skriva om ''allt'' som händer i mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards